Συχνές ερωτήσεις
Μπορώ να προσκαλέσω τους φίλους μου για να πάρω την προσφορά;
Μπορείτε να προσκαλέσετε όσους φίλους σας θέλετε, ώστε να κάνουν και αυτοί χρήση των μοναδικών προσφορών του GoldenFoods.gr.
Mου αρέσει η σημερινή προσφορά. Τί κάνω;
Απλά πατήστε το κουμπί "Αγόρασέ το" πριν λήξει η προσφορά. Εφόσον ολοκληρώσετε επιτυχώς την αγορά σας, θα λάβετε εντός 8 ωρών (για εργάσιμες ημέρες) email με οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού σας. Με την χρήση του κουπονιου αυτού, μπορείτε να απολαύσετε την προσφορά άμεσα.
Πρέπει να χρησιμοποιήσω το deal που αγόρασα την ίδια ημέρα;
Κάποια deals έχουν μεγάλη διάρκεια εξαργύρωσης, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωτικό να χρησιμοποιηθούν αμέσως. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων τα deals μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την επόμενη ημέρα της αγοράς τους, εκτός και αν η προσφορά αναφέρει κάτι διαφορετικό.
Μόλις εκδήλωσα ενδιαφέρον για ένα deal. Τί πρέπει να κάνω;
Σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει την επιτυχημένη ή όχι παραγγελία σας. Μόλις προχωρήσετε στην εξόφληση της, θα λάβετε εντός 8 ωρών (για εργάσιμες ημέρες) email με οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού σας. Πρέπει πάντα να δηλώνετε τα πραγματικά στοιχεία σας, καθώς κατά την εξαργύρωση του κουπονιού θα χρειαστεί να γίνει ταυτοποίηση με ένα δημόσιο έγγραφο - ταυτότητα ή διαβατήριο. Για περισσότερα δείτε και τους όρους χρήσης.
Μπορώ να αγοράσω ένα deal για να το χρησιμοποιήσει κάποιος τρίτος ( π.χ. φίλος ή συγγενής);
Φυσικά και ναι! Κατά τη διαδικασία αγοράς ενός deal, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε το όνομα του δικαιούχου του κουπονιού.
Μπορώ να αγοράσω 2 ή παραπάνω κουπόνια της σημερινής προσφοράς;
Κάποιες προσφορές σας δίνουν τη δυνατότητα αγοράς περισσότερων του ενός κουπονιών του deal της ημέρας, αρκεί να αναφέρεται στις λεπτομέρειες της συγκεκριμένης προσφοράς.
Τί είδους κάρτες γίνονται αποδεκτές;
Υποστηρίζονται όλες οι προπληρωμένες και χρεωστικές πιστωτικές (εκτός από American Express) κάρτες VISA και MasterCard ανεξάρτητα εκδότριας τράπεζας (εντός ή εκτός Ελλάδας). Επίσης υποστηρίζονται όλες οι corporate πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών.
Τί άλλο πρέπει να έχω μαζί μου για να εξαργυρώσω το deal μου;
Εφόσον λάβετε μέσω email τις οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού σας, πρέπει να το εκτυπώσετε και να το έχετε μαζί σας την ημέρα που θα το δώσετε στον υπάλληλο που θα σας το εξαργυρώσει. Κατά την εξαργύρωση πρέπει απαραίτητα να έχετε μαζί σας την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας, ώστε να γίνει η ταυτοποίηση. Επίσης σημαντικό είναι να ενημερώσετε την επιχείρηση πριν την προσέλευσή σας, έτσι ώστε να αποφύγετε τυχόν καθυστερήσεις.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω το deal μου σε συνδυασμό με άλλες προσφορές της επιχείρησης;
Όχι, εκτός αν το κουπόνι του deal αναφέρει κάτι ανάλογο.
Θα χρεωθώ αν γίνω μέλος του GoldenFoods.gr;
ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ το να είστε μέλος του GoldenFoods.gr. Χρεώνεστε μόνο όταν αγοράσετε κάποιο από τα deals μας. Τα deals έχουν ένα χρονικό περιθώριο λήξης. Οπότε, όταν δείτε κάτι που σας ενδιαφέρει, εκδηλώστε άμεσα το ενδιαφέρον σας!
Είναι το GoldenFoods.gr ασφαλές για να κάνω συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας;
Εντελώς. Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδεται μέσω SSL κατευθείαν στις τράπεζες και κανένα στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στους servers μας.
Μπορώ να αγοράσω και χωρίς πιστωτική κάρτα;
Βεβαίως. Εναλλακτικά, δίνεται η δυνατότητα στον Αγοραστή να πραγματοποιήσει τις αγορές του μέσω PayPal ή με τραπεζικό έμβασμα σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της Εταιρείας οι οποίοι γνωστοποιούνται μέσω της σχετικής ενότητας του GoldenFoods.gr.
Αγόρασα ένα deal από το GoldenFoods.gr, αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω. Μπορώ να το επιστρέψω;
Από την ημερομηνία αγοράς του και εντός 14 ημερών, μπορείτε να το επιστρέψετε και να πάρετε τα χρήματά σας πίσω στο ακέραιο, με προϋπόθεση το ότι δεν το έχετε εξαργυρώσει αλλά και δεν υπάρχει κάτι διαφορετικό στην προβληθεισα προσφορά το οποίο να ορίζει δυνατότητα ακύρωσης εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Για να ακυρώσετε το deal σας, απλά στείλτε μας email στο support@goldenfoods.gr με το τηλέφωνό σας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας. Να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να προχωρήσετε σε ακύρωση κατά τη διαδικασία της προσφοράς, παρά μόνο μετά την ενεργοποίηση του deal.
Έχω εταιρεία, πώς μπορώ να βάλω μια προσφορά μου στο GoldenFoods.gr;
Πανεύκολα! Επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες.